خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فریمان خبر داد؛

دستگیری متهمان به ۱۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در فریمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۵۹۷

سه متهم با ۱۲۵ فقره سرقت کامپیوتر خودرو، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فریمان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مشهد، فرمانده انتظامی شهرستان فریمان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی کامپیوتر خودرو در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جواد ابراهیمی افزود: در بررسی‌های میدانی کارآگاهان پلیس و پایش دوربین‌های مداربسته محل سرقت ها، مشخص شد که همه سرقت‌ها به یک شیوه و شگرد بوده است و سارقان به صورت حرفه‌ای در قالب یک باند سه نفره متشکل از دو زن و یک مرد با استفاده از یک دستگاه پراید در ساعات پایانی شب با پرسه زنی در خیابان‌های خلوت، اقدام به سرقت کامپیوتر خودرو‌ها می‌کنند.

وی ادامه داد: ماموران با تجمیع مستندات به دست آمده، متهم اصلی را که فردی سابقه دار است، شناسایی کردند و به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار دادند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی فریمان پس از چند روز تحقیقات گسترده و اخذ نیابت قضایی، سرانجام هر سه متهم را در یکی از مناطق سطح شهر مشهد در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی فریمان گفت: متهم مرد ۳۶ ساله به همراه دو زن ۲۹ و ۲۸ ساله، پس از انتقال به مقر انتظامی و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس، به سرقت ۱۲۵ دستگاه کامپیوتر خودرو در شهرستان‌های فریمان، مشهد، سبزوار، نیشابور، کلات و قوچان اعتراف کردند.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه با اعترافات سارقان، یک مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی شد که تحقیقات پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز