خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

کمپ ماده 16 قزوین در راستای کاهش سرقت توسعه پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۳۱

استاندار قزوین گفت: در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر لازم است کمپ ماده 16 با کمک بهزیستی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر توسعه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به مصوبات جلسات قبل گفت: مصوبات خوبی داشتیم اما هنوز اجرایی نشده و به نتیجه نرسیده است.

استاندار قزوین ادامه داد: با راه‌اندازی شهرک صنفی ضایعاتی‌ها، ضایعاتی‌ها بیرون از مجموعه اجازه فعالیت نخواهند داشت، درحال حاضر یک سرمایه‌گذار برای ساخت این مرکز اعلام آمادگی کرده است.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی برای تقویت مرکز رصد تصویری هم از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و تمام دهیاری‌ها باید به سامانه رصد تصویری مجهز شوند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین با اشاره به اهمیت جمع‌آوری معتادان متجاهر بیان کرد: جمع‌آوری معتادان متجاهر در کاهش سرقت اهمیت بالایی دارد و در سال گذشته در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفت که باید تداوم داشته باشد.  

وی اظهار کرد: ایجاد پارکینگ عمومی در مبادی ورودی شهر جدید مهرگان از مواردی است که در کاهش سرقت وسایل نقلیه تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز