خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مشهد خبر داد؛

دستگیری سارق محتویات داخل خودرو در محدوده بولوار توس

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۳۶۲

فرمانده انتظامی مشهد گفت: با هوشیاری ماموران کلانتری معراج مشهد متهم به ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو دستگیر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، سرهنگ احمد نگهبان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار توس، ماموران کلانتری معراج، پی گیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری معراج با بررسی سرقت ها و تحقیقات میدانی متهم را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعدادی لوازم مسروقه شامل ۲ دستگاه ضبط و پخش، ۳ عدد باند، ۳ عدد فلش به همراه تعداد مدارک هویتی را کشف کردند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم ۲۹ ساله که در بازجوئی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به ۱۳ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار توس اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت خودرو و محتویات آن اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضدسرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم بازدارنده از سرقت مجهز و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز