خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

افتتاح زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی شهید سرمالیان شهرستان پلدختر

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۱۴۳

مدیر ورزش و جوانان پلدختر از افتتاح زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی شهید سرمالیان این شهرستان خبر داد.

مهرداد محمودی در گفت‌وگو با ایلنا بیان کرد: زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی شهید سرمالیان پلدختر که به نام شهید لطیف جودکی نامگذاری شده است، هفته جاری افتتاح خواهد شد.

وی افزود: مساحت این زمین مینی‌فوتبال ۴۰ در ۲۰ بوده که با پیگیری‌های سید حمید کاظمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سید آرش قیاسیان مدیرکل ورزش وجوانان لرستان و فرماندار شهرستان آماده بهره‌برداری است.

محمودی تصریح کرد: جهت بهره‌برداری از این زیرساخت مهم ورزشی شهرستان اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان هزینه شده که این مبلغ از طریق خیرین ورزشی تامین شده است.

مدیر ورزش و جوانان پلدختر افزود: شروع عملیات اجرایی این زمین چمن سال ۹۹ بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های متعدد الان به سرانجام رسیده است.

این مسئول یادآور شد: خوشبختانه با افتتاح این زمین سرانه فضای ورزشی شهرستان افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه دو زمین چمن مسابقاتی در شهرستان وجود دارد، گفت: این زمین‌ها در شهر پلدختر و معمولان بوده که به صورت مصنوعی و طبیعی احداث شده‌اند.

مدیر ورزش و جوانان پلدختر خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ زمین مینی فوتبال در شهر پلدختر، سراب حمام، معمولان، روستای ولیعصر و روستای مورانی داریم.

محمودی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده بنا داریم دو زمین چمن مینی‌فوتبال را در روستاه‌های قلعه نصیر و چم مهر احداث کنیم.

وی افزود: در حال حاضر بحث واگذاری زمین برای احداث این زمین‌ها وجود داشته و امیدواریم به زودی این مشکل رفع شود و اعتبارات آنها از محل وزارت نفت تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز