خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی خبر داد؛

تبدیل وضعیت ۷۵ هزار نیروی شرکتی وزارت بهداشت در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۱۱۸

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از تبدیل وضعیت ۷۵ هزار نیروی شرکتی وزارت بهداشت در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد .

به گزارش‌ ایلنا، بهروز رحیمی در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهید رجایی اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی توجه به سرمایه انسانی است و بزرگترین دارایی وزارت سرمایه انسانی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی وزارت بهداشت ساماندهی کارکنان نظام سلام است و اکنون ۷۵ هزار نیروی شرکتی در این وزارت فعالیت دارند.

معاون وزیر بهداشت اضافه کرد: تلاش می‌شود با همکاری مجلس در قالب طرح ساماندهی کارکنان دولت بتوانیم برای این افراد امنیت شغلی ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: همچنین در قالب تفاهم نامه‌هایی چهار هزار و ۴۰ مرکز بهداشتی در سطح کشور در حال ساخت است که تا پایان سال گذشته ۲ هزار مرکز از این تعداد تحویل داده شده است.

رحیمی یادآور شد: ۲۳ طرح بهداشتی در این منطقه در دست اجرا است که ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به این طرح ها اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰ درصد این اعتبارات هم پرداخت شده است ، تصریح کرد :سیاست وزارت بهداشت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز