خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

بیش از ۴ هزار نیروی خدمات شهری مشهد اذن خدمت گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۶۷۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، از برگزاری مراسم اذن خدمت بیش از ۴ هزار نفر از پاکبانان، باغبانان و آتش نشانان مشهدی با حضور شهردار مشهد، جمعی از اعضای شورای سلامی شهر و مدیران ارشد شهری در اولین روز دهه کرامت با هدف خدمت ویژه به زائران و مجاوران رضوی در این ایام خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: در این مراسم که صبح امروز در عرصه میدان شهدا آغاز شد، بیش از ۴ هزار نفر از نیروهای خدمات شهری با شاخه های گل در دست از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی حرکت کردند تا علاوه بر اذن خدمت گرفتن از امام رئوف در این ایام، میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه ( س) را محضر مبارک ولی نعمتمان امام رضا (ع) تبریک و تهنیت بگویند.

وی ادامه داد: مولودی خانی و سخنرانی مذهبی از دیگر برنامه هایی بود که پس از ورود این نیروها به بارگاه منور رضوی در صحن غدیر حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد.

نجفی در پایان خاطر نشان کرد: در دهه کرامت امسال، براساس هماهنگی های صورت گرفته با کلیه مجموعه های تابعه مدیریت شهری ، تلاش شده تا با انجام اقدامات گوناگون و برگزاری رویداد های مختلف خدمت رسانی مطلوبی به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز