خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار مشهد خبر داد؛

رضایت نیروهای خدمات شهری و شهروندان از تغییر ساعت کاری پاکبانان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۹۲۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد از رضایت پاکبانان و شهروندان مشهدی از تغییر ساعت کاری پاکبانان از ساعت ۱۲ شب الی ۸ صبح به ساعت ۴ صبح الی ۱۲ ظهر، براساس یک پژوهش علمی خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، علی نجفی با بیان این خبر اظهار کرد: باتوجه به درخواست مکرر پاکبانان عزیز مبنی بر تغییر ساعت کاری، این بازه زمانی به صورت پایلوت در منطقه ۹ از ساعت ۱۲ شب الی ۸ صبح به ساعت ۴ صبح الی ۱۲ ظهر تغییر یافت و موفقیت این تغییر سبب شد تا در سایر مناطق شهر نیز ساعت کاری تغییر کند.

وی ادامه داد: در همین راستا بر اساس یک طرح پژوهشی با همکاری اساتید دانشگاهی، به صورت کامل این تغییر ساعت کاری مورد بررسی قرار گرفت و تحلیل حاصل از این پژوهش، بیانگر رضایت بیش از ۷۲ درصد از پاکبانان و بیش از ۷۸ درصد از شهروندان از این تغییر بود.

نجفی تصریح کرد: شاخص ترین دلایل رضایت پاکبانان در این پژوهش ، حضور بیشتر در منزل و گذران زمان بیشتر با خانواده، تنظیم وضعیت خواب و سلامتی فیزیولوژی بدن، کاهش میزان اعتیاد و مصرف دارو و ایمنی و امنیت بیشتر کاری به علت شلوغی و تردد بیشتر شهروندان و شاخص ترین دلایل رضایت شهروندان در این پژوهش، نظافت و پاکسازی بهتر و کامل تر و کاهش سروصدای پاکبانان و مزاحمت برای شهروندان عنوان شده بود.

معاون شهردار مشهد در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۶۲۰۰ پاکبان در سطح مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد مشغول فعالیت هستند و در تلاشیم با انجام اقدامات گوناگون، زمینه بهتری را برای افزایش رضایت شغلی و سطح رفاهی این عزیزان در مشهدالرضا(ع) فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز