خبرگزاری کار ایران

درخشش نوجوان قزوینی در مسابقه سراسری شاهنامه خوانی و نقالی سخن صلح

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۱۹

عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین در هفتمین جشنواره ملی سفیران سلامت دانش‌آموزی و مسابقه سراسری شاهنامه خوانی و نقالی سخن صلح خوش درخشید.

به گزارش ایلنا، عضو نوجوان کانون استان قزوین در هفتمین جشنواره ملی سفیران سلامت دانش‌آموزی و دومین مسابقه سراسری شاهنامه خوانی و نقالی سخن صلح سه عنوان ارزشمند به دست آورد.

در هفتمین جشنواره ملی سفیران سلامت دانش‌آموزی که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، نوشین نیکراه عضو مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین با مربی‌گری بتول پورشیخ رتبه یک کشور را در بخش داستان‌نویسی (داستان کوتاه) و رتبه اول منطقه را در بخش نقاشی به دست آورد.

این جشنواره در سال ۱۴۰۱ به منظور ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری و کنترل بیماری‌ها، افرایش مهارت وسطح آگاهی دانش‌آموزان، با هدف شناسایی و رشد و شکوفایی قابلیت‌ها وظرفیت‌های دانش‌آموزان در زمینه سلامت و تندرستی، هفتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، با محوریت خودمراقبتی و شیوه‌های زندگی سالم برگزار شد.

هم‌چنین در دومین مسابقه سراسری شاهنامه خوانی و نقالی سخن صلح این عضو کانون با مربی‌گری آزاده آقامیربها رتبه سوم کشوری را در بخش نقالی نوجوان به دست آورد.

دومین جشنواره سراسری شاهنامه‌خوانی و نقالی با همکاری انجمن ادبی آفتاب صلح و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز