خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌ها و ایجاد سرمایه در چرخه اقتصادی استان تامین شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۲۴۲

استاندار لرستان گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت ها و ایجاد سرمایه در چرخه اقتصادی لرستان تامین شد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز شنبه - سی اردیبهشت - در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری لرستان با بیان اینکه مهارت افزایی، انجام کار حرفه‌ای و ایجاد شغل پایدار باید در دستور کار فعالیت‌های اقتصادی حوزه اشتغال استان قرار گیرد، اظهار داشت: در بررسی‌های به عمل آمده از مشاغل ثبت شده در استان مشخص شده کار حرفه‌ای کمرنگ‌تر است بنابراین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری و کمک کنند تا مهارت جویندگان شغل افزایش یابد چرا که کیفیت و پایداری مشاغل از کمیت آنها مهمتر است.

وی افزود: سامانه "رصد" و ثبت فرصت‌های شغلی جدید یک آزمون بزرگ و کارنامه لرستان در این خصوص قابل قبول است اما کسری هایی هم وجود دارد.

استاندار لرستان تصریح کرد: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان تامین شد که ۱.۵ برابر این مبلغ توسط بخش خصوصی سرمایه گذاری و وارد گردش اقتصادی استان شده است.

زیویار بیان کرد: سامانه "رصد" با رویکرد دولت، سیاست گذاری درست و برنامه مبتکرانه، در فرآیند ایجاد شغل ایفای نقش کرد و ماموریتی هم که در این خصوص به استان محول شد ۱۰۳ درصد تحقق یافت که در این بین، تکمیل پروژه‌های زیرساختی به عنوان یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم در چرخه اقتصادی و ایجاد شغل بسیار ملموس است.

وی ادامه داد: این یک ابتکار عمل بود که دولت گوشه‌ای از کار را متقبل شد، بخش دوم و مهم هم مردم و بخش خصوصی بودند که موجب چرخش چرخه اقتصادی شدند چراکه عدد و توان دولتی محدود و بخش خصوصی نامحدود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز