خبرگزاری کار ایران

سرپرست جدید فرمانداری هامون:

نگاه ویژه به اشتغال، اصلی‌ترین برنامه‌ام در فرمانداری هامون است

asdasd
کد خبر : ۵۵۱۲۱۹

سرپرست جدید فرمانداری هامون نگاه ویژه به امر اشتغال به عنوان اصلی‌ترین برنامه خود دانست.

علیرضا کیخا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره‌ برنامه‌های خود برای اشتغال در شهرستان هامون گفت: نگاه ویژه به امر اشتغال به عنوان اصلی‌ترین برنامه بنده و مدیران شهرستان قرار گرفته است که باید توسط دستگاه‌های اجرایی پیگیری شود.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری از مهمترین عوامل برای همگامی با مردم برای توسعه این شهرستان است. ما این مسئله را از تمامی مدیران دستگاه اجرایی اشراف به اطلاعات حوزه مدیریتی متبوع خود را درخواست کرده‌ایم چرا که این یک امر ضروری است و باعث موفقیت در کار می شود.

سرپرست جدید فرمانداری هامون خدمت به مردم را از اولویت‌های کاری خود برشمرد و اظهار داشت: از تمام توان خود برای دستیابی به منافع مردم و جذب سرمایه و تسهیل امور استفاده خواهم کرد.

کیخا تاکید کرد: اگر گام برداشتن در مسیر توسعه شهرستان هامون شفاف و برنامه‌ریزی شده باشد قطعا به هدف و مقصود عالی منتج خواهد شد.

وی اقدامات دولت تدبیر و امید را در این شهرستان خوب ارزیابی و تصریح کرد: قهر طبیعت باعث کند شدن حرکت توسعه در این شهرستان شده است. با این حال، با استفاده از خرد جمعی، تجارب معتمدین و بکارگیری تخصص‌های مختلف زمینه‌های لازم برای توسعه و پیشبرد امور فراهم خواهد شد.

سرپرست جدید فرمانداری هامون  یادآور شد: با توجه به برگزاری جلسات و نشست‌های مختلف تاکنون با دستگاه‌های اجرایی سران طوایف، اعضای شورای شهر اقدامات و برنامه‌های پیش‌رو را از طریق رسانه‌ها به سمع و نظر مردم عزیز خواهم رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز