خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد:

اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۸۶۶۰

فرمانده انتظامی لرستان از اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، یحیی الهی در حاشیه اجرای طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز این طرح در شهرستان بروجرد که به صورت میدانی، فرماندهی و نظارت این عملیات را بر عهده داشت اظهار کرد: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان و در راستای راهبردهای انتظامی سال جاری طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور برخورد با سارقان، مال‌خرها، خرده‌فروشان مواد مخدر، اراذل و اوباش و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس‌های تخصصی بصورت نوبه‌ای در شهرستان‌های تابعه اجرایی می‌شود.

وی افزود: برخورد قاطع و قانونی با اراذل و اوباش و مخلان آسایش و آرامش مردم، از مطالبات آحاد جامعه بوده و این طرح‌ها بر اساس مأموریت‌ها و تدابیر فرمانده‌کل انتظامی کشور و مطالبات مردم، با شناسایی افرادی که دارای مخفیگاه در محله هایی از سراسر استان هستند و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و همراهی خوب مردم با رعایت موازین شرعی و قانونی و با اقتدار اجراء می شود.

الهی گفت: این طرح با اشراف اطلاعاتی مجموعه انتظامی و پلیس‌های تخصصی انجام شد که مورد استقبال خوب مردم شهید پرور شهرستان بروجرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: این طرح‌ها به بصورت مستمر تا کوتاه کردن دست همه مخلان نظم و امنیت بصورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و پلیس در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز