خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز:

زلزله صبح امروز در ملارد هیچ خسارتی در استان البرز نداشت / دستگاه های امداد رسان در هوشیاری کامل هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۷۵۲

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با عنوان اینکه تمام دستگاه‌های امدادرسان همیشه در آمادگی و هوشیاری کامل هستند، گفت: زلزله ملارد در البرز احساس شد اما هیچ خسارتی در استان البرز نداشت.

به گزارش ایلنا از البرز، منوچهر غفاری با اشاره به وقوع زمین لرزه در نزدیکی استان البرز، اظهار کرد: زلزله‌ای با بزرگی ۳/۹ ریشتر با عمق ۸ کیلومتری زمین در جنوب غربی استان تهران، شهر صفا دشت، منطقه ملارد، در ساعت ۱۰ و ۲۸ دقیقه صبح جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ اتفاق افتاد.

وی افزود: با توجه به هم مرز بودن البرز با منطقه ملارد در استان این زمین لرزه محسوس بود و قطعا نگرانی برای افرادی که زلزله را حس کردند ایجاد کرد اما خوشبختانه اتفاق خاصی ایجاد نشد. 

غفاری به اقدامات مدیریت بحران پس از وقوع زلزله صبح امروز اشاره کرد و گفت: طی تماس و‌ ارتباط متناوب با مرکز ژئوفیزیک تهران، مشخص شد هیچ زلزله دیگری ثبت نشد و امیدواریم اتفاق خاصی نیز رخ ندهد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با عنوان اینکه هیچ خسارتی از زلزله صبح امروز در تهران و البرز گزارش نشده، ادامه داد: آمادگی دستگاه های امدادرسان همیشه وجود دارد و در مواقعی که احتمال زلزله باشد، سطح آمادگی بیشتر می‌شود. 

غفاری با اشاره به اینکه اگر خطری احساس شود، قطعا آماده باش اعلام خواهد شد، تصریح کرد: هنگام وقوع زلزله صبح امروز به رغم اینکه آماده باش وجود نداشت اما با احتمال وقوع پس لرزه، تمام دستگاه‌های امدادرسان در هوشیاری کامل بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز