خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز :

مدیران با تمام ظرفیت از احتمال وقوع بحران آبگرفتگی و سیلاب، جلوگیری کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۷۷۰

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تداوم باران بر ضرورت آمادگی کامل مدیران و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی برای مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، ابوالفضل فانی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز که به ریاست وی و با حضور اعضای ستاد در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار داشت: باید تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر، امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی، هلال احمر و تمام نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی اندیشیده شود.

 وی در ادامه افزود: با توجه به ادامه بارندگی ها، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به رفع یخ زدگی سطح جاده های کوهستانی و آمادگی تمام خودروهای سنگین اقدام لازم را بعمل آورد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری همچنین بر لزوم اجرای مصوبات شورای مدیریت بحران استان تاکید کرد و گفت: باید مصوبات ستاد به صورت کامل اجرایی شوند و تمامی دستگاه‌های عضو نیز باید تمام اقداماتشان را به دبیر خانه ستاد ارائه کنند.

فانی در ادامه از اعضای ستاد خواست با بررسی کارشناسی و فنی نقاط حادثه خیز و  آسیب پذیر را شناسایی و قبل از وقوع حوادث احتمالی اقدامات عملی خود را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز