خبرگزاری کار ایران

شرکت ۴۲ درصد مردم البرز در انتخابات ریاست جمهوری/ رئیسی بیشترین آرای استان البرز را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۱۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و رئیس ستاد انتخابات استان البرز با عنوان اینکه ۴۲ درصد افراد واجد شرایط در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند، گفت: از بین کل آرا، بیشترین رای به آیت الله رئیسی تعلق دارد.

به گزارش ایلنا از البرز، نورمحمد فردی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز گفت: از مجموع ۷۲۹۰۸۷ آرای ماخوذه به ترتیب آیت الله رئیسی با ۴۶۵.۴۶۲ رای معادل ۶۳.۸ درصد و محسن رضایی با ۷۶۶۶۷ رای معادل ۱۰.۵ درصد و عبدالناصر همتی با ۵۸.۱۱۲ رای معادل ۸ درصد و قاضی زاده هاشمی با ۳۶۶۳۴ رای معادل ۵ درصد آرا را بخود اختصاص دادند و در مجموع ۴۲ درصد افراد واجد شرایط در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: از طرفی در مجموع تعداد کل آرا باطله ماخوذه ۹۲.۲۱۲ رای بوده است .

معاون استاندار تصریح کرد: در انتخابات شورای اسلامی در مجموع کل آرای ماخوذه شهرهای استان ۵۶۵۹۷۱ رای بوده که از این تعداد ۴۹۴۲۵۶ رای صحیح و ۷۱۷۱۹ رای باطه ماخوذه بوده است و نتیجه انتخابات شوراها توسط فرمانداری ها نشر آگهی شده و کسانی که برابر قانون از روند انتخابات شکایت دارند می توانند با ذکر مستندات مربوطه شکایت و اعتراضات خود را به هیات اجرایی شهرستان ها به صورت مکتوب اعلام کنند.

فردی در پایان اضافه کرد: در هر صورت انتخابات در روز جمعه مورخ ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ با ۱۳۶۳ شعبه با ۳۰۵۰۹ نفر در کمال نظم، آرامش و امنیت برگزار شد و نتایج آن بلافاصله اعلام شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز