خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

احتمال تمدید زمان رای گیری تا ۲ نیمه شب/ نتایج شورای شهر و روستا شنبه ۲۹ خرداد اعلام می شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۶۷۷

استاندار البرز با عنوان اینکه رای گیری تا ساعت ٢٤ ادامه دارد و در صورت نیاز تا ٢ بامداد تمدید می شود، گفت: پیش بینی بر این است که تا پیش از ظهر شنبه ۲۹ خرداد بتوانیم نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خصوص در شهر کرج اعلام شود.

به گزارش ایلنا از البرز، عزیزاله شهبازی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان، اظهار داشت: از ساعت های ابتدایی روز شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق های رای هستیم که همچنان این حضور پرشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از تمام مراجعه کنندگان به شعب اخذ رای انتخابات شورا و ریاست جمهوری کار رای گیری انجام شده و در حال انجام است خاطر نشان کرد: تاکنون موضوعات غیر متعارف و غیر معمولی در شعبه های اخذ رای گزارش نشده و امنیت کامل برقرار است.

شهبازی ادامه داد: هم اکنون طبق اعلام وزارت کشور روند رای گیری تا ساعت ٢٤ ادامه دارد و در صورت نیاز تا ٢ بامداد تمدید می شود.

وی گفت: با پایان رای گیری کار شمارش آرا آغاز و پیش بینی بر این است که تا پیش از ظهر شنبه ۲۹ خرداد بتوانیم نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خصوص در شهر کرج با توجه به تمام مکانیزه بودن آن اعلام کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز