خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مطرح کرد؛

آغاز عملیات ۵۹ پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی طی سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۴۲۹۰

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: جهت عملیات شهرک‌سازی مجموعاً در ۱۴۶ پروژه عمرانی فعال شهرک ها و نواحی صنعتی استان اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰ میلیارد ریال در سال ۱۴۰۱ هزینه شده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، جعفر فرشچی طوسی در نشست کارگروه مهار تورم و رشد تولید شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزود: رشد تولید از رویکردهای اصلی ما در مسیر تحقق اهداف اقتصادی به خصوص اقتصاد مقاومتی بوده و از این رو واحدهای صنعتی و تولیدی با حمایت‌هایی در بخش‌های زیرساختی از جمله تأمین آب، برق، گاز و مخابرات به بهره برداری خواهند رسید.

وی تکمیل و توسعه متوازن زیرساخت‌های عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی و تقویت ابزارهای حمایتی از صنایع کوچک را وظیفه اصلی شرکت شهرک های صنعتی ذکر و بیان کرد: با تمهید این موارد امنیت حضور سرمایه گذاران برای ساخت و راه اندازی واحدهای تولیدی و سرمایه گذاری صنعتی در راستای تولید ملی و اشتغال مولد مهیا می‌شود.

فرشچی با اشاره به آغاز ۵۹ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۶۳۸ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال ۱۴۰۱، اظهار داشت: از ابتدای امسال ۵۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۳۵۷ میلیارد ریال تا پایان  سال ۱۴۰۱ در از محل " اعتبارات داخلی " از محل فروش اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی آغاز شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس تعداد ۲ پروژه با اعتبار ۲۶۷ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و تعداد ۲ پروژه با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال از محل  اعتبارات  استانی تا پایان گذشته شروع به کار کرده است.

رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های مناسب اقتصادی فراوانی دارد و با هم افزایی و انجام برنامه‌های مشترک با سایر دستگاه ها، زمینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتر فراهم شده و از ظرفیت‌ها به خوبی در راستای رشد تولید و ایجاد اشتغال پایدار استفاده می‌شود.

خراسان رضوی با ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۱ شهرک فعال و نیز تامین آب ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی، تامین برق ۴۱ شهرک و ناحیه صنعتی، تامین گاز ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی و ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارای مخابرات، زمینه تولید و اشتغال صنایع استان را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز