خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر قزوین:

هیچ پروژه‌ای در قزوین بدون مطالعه و طراحی اجرا نشود

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۸۴۳

عضو شورای شهر قزوین گفت: اساس و زیربنای اجرای هر طرح و پروژه عمرانی خدماتی شهری، مطالعه همه جانبه در تمام ابعاد مبتنی بر نیازسنجی و آسیب شناسی و پیش‌بینی و ارایه پیوست‌های لازم آن است؛ از این رو در سال جاری نباید هیچ پروژه عمرانی بدون مطالعات و طراحی اجرایی شود.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، در طرح دیدگاه خود پیرامون احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت اتوبان قزوین - زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه این پروژه هیچ گونه مطالعه و طراحی ندارد و ردیف اعتباری نیز در بودجه سال جاری شهرداری قزوین برایش تعیین نشده ضرورتی برای اجرا ندارد.

ابن عضو شورای شهر قزوین افزود: باید همه جوانب احداث بوستان ۱۸ هکتاری در مجاورت اتوبان بررسی کارشناسی و ارزیابی شود و بازدیدی هم توسط اعضای شورا از این مکان صورت گیرد. 

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر قزوین تاکید کرد: مدیریت شهری قزوین باید به این نکته توجه داشته باشد که هیچ پروژه‌ای نباید خارج از بودجه سازمان اجرایی شود، از این رو باید برای هر پروژه منابع درآمدی وردیف هزینه کرد آن مشخص باشد. 

به گفته این عضو شورای اسلامی شهرقزوین، در حال حاضر ضرورت ندارد که ۳۲ میلیارد تومان اعتبار که باید از سایر پروژه‌های پارک‌ها و فضای سبز کسر و تامین و برای پروژه بوستان ۱۸ هکتاری هزینه شود، براین اساس باید ضرورت پروژه و طراحی آن و منابع درآمدی برای تامین اعتبار این کار مشخص شود تا بتوانیم دراین خصوص تصمیم گیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز