خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر:

نگاه مدیریت شهری قزوین به موضوع‌های فرهنگی نباید برمبنای اقتصادی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۹۹۹

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین گفت: در مدیریت شهری نباید به مباحث فرهنگی از نقاط درآمدزایی و اقتصادی نگاه شود؛ بلکه این تشکل‌ها به دلیل تاثیرات فرهنگی در شهر و فرهنگ شهروندی باید به طور درست و منطقی حمایت شوند.

به گزارش ایلنا، فاطمه اشدری درباره لایحه اعطای سرای بهشتیان به منظور ایجاد پاتوق تعالی بانوان گفت: بهره‌بردار مورد نظر درکنار تیم متخصص و توانمند خود دارای توانمندی‌های حوزه بانوان و امور فرهنگی هستند که می‌تواند در مدیریت فرهنگی مجموعه سعدالسلطنه تاثیر گذار باشد.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر قزوین تصریح کرد: با توجه به تخصصی شدن فرهنگسراهای شهرداری و از آنجا که مجموعه سعدالسلطنه بزرگترین فرهنگسرای شهرداری است می‌توانیم به این مجموعه سمت و سوی فرهنگی بدهیم.

به گفته وی سازمان‌های فرهنگی، نوسازی و بهسازی، زیباسازی و میادین در تعامل با هم می‌توانند به تشکل‌های مردمی که هم بر روی شهر تاثیر گذار است و هم مکانی برای استفاده عموم شهروندان به ویژه مادران وبانوان باشد، خدمات و سرویس‌های خوبی ارایه دهند.

اشدری برلزوم توجه به نظارت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بر کار تشکل‌ها در این حوزه تاکید کرد و گفت: اگر بخواهیم این موضوع را در قالب یکی از فرهنگسراهای شهرداری توجه کنیم لازم است که مدیریت و نظارت اصلی بر دوش سازمان فرهنگی باشد.

وی ادامه داد: همچنین باید امکانات و منابع انسانی این تشکل در بودجه سال آینده در برنامه‌های سازمان فرهنگی ورزشی گنجانده شود که با فراغ بال و بدون هیچ دغدغه امکانات، فضایی ایجاد کنند که خدمات خوبی به شهروندان در مجموعه سعدالسلطنه ارایه شود؛ چرا که این گونه تشکل‌ها که کار تخصصی انجام می‌دهند کارشهرداری را سبک می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز