خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

کمبود و افزایش قیمت بنزین صحت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۴۵۳

دبیر انجمن صنفی جایگاه‌داران جنوب آذربایجان غربی گفت: شایعات مطرح شده در رابطه با کمبود و گرانی بنزین واقعیت ندارد.

بهنام رجب زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد گفت:جمع‌آوری کارت سوخت جایگاه‌ها ارتباطی به گرانی و کمبود بنزین نداشته و شایعات مطرح شده در این زمینه واقعیت ندارند.

وی افزود: استفاده هموطنان از کارت سوخت شخصی این امکان را می‌دهد تا مصرف دقیق هر بخش کنترل و پایش شود و مبادی که از آنها عرضه خارج از شبکه وجود دارد بهتر و موثرتر کنترل شوند که اقدامی حیاتی برای استمرار ارزانی و جلوگیری از قاچاق و کمبود‌های احتمالی سوخت است.

دبیر انجمن جایگاه داران جنوب آذربایجان غربی ادامه داد: موجودی سهمیه آزاد کارت‌های شخصی نیز به اندازه‌ای هست که مراجعین نیاز به استفاده از کارت آزاد جایگاه در طول ماه را نداشته باشند.

رجب‌زاده با بیان اینکه، برای موارد اضطراری  کارت‌هایی در جایگاه‌های سوخت  در نظر گرفته شده است که در تعداد تراکنش(تعداد ورود و خروج کارت) محدودیت دارند  گفت: به  شهروندان توصیه می شود به جز در موارد بسیار ضروری از کارت جایگاه استفاده نکنند تا افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت نشده‌اند نیز بتوانند سوخت دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: کارت‌های جامانده در جایگاه‌ها روزانه در این سامانه ثبت و در صورت عدم مراجعه مالک تا ده روز کاری به شرکت‌های نفت نواحی تحویل می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز