خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فارس خبرداد؛

راز یکی از قتل‌های خبرساز آباده فاش شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۰۲۳۷

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری عامل قتل یک زن در شهرستان آباده خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس حبیبی در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی به قتل رسیدن یک زن و پیدا شدن جسد وی در اطراف شهرستان آباده در ۲۶ فروردین ماه سال جاری، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان وقوع این قتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و تلاش های شبانه روزی، در نهایت فرد قاتل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

حبیبی با بیان اینکه علت قتل در دست بررسی می باشد، گفت: قاتل ۶۷ ساله با استفاده از یک قبضه سلاح سرد ( چاقو) این زن را به قتل رسانده و جسدش را به طور فجیعی مثله می‌کند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تحقیقات تکمیلی ادامه دارد، یادآور شد: چند روز پیش یک زن دیگر نیز در شهرستان آباده به قتل رسیده که هیچ ارتباطی به این پرونده ندارد و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان آن جنایت نیز به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

حبیبی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ماموران انتظامی با هر فرد که بخواهد امنیت و ارامش مردم را به خطر بیندازدبرابر قانون و قاطعانه برخوردخواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز