خبرگزاری کار ایران

دستبند پلیس بردستان قاتلان زن و مرد سوخته شده در گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۳۶۰۷

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج نفر از عاملان قتل زن و مرد سوخته شده توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر پیدا شدن ۲ جسد سوخته شده در منطقه لیشتر شهرستان گچساران، ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی مأموران مشخص شد اجساد مربوط به یک زن ۳۷ ساله و یک مرد ۵۰ ساله است که هر دو غیر بومی بوده و موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گچساران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و تلاش شبانه روزی عاملان قتل را شناسایی و با نیابت قضایی آنان را در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در یکی از استان های غرب کشور دستگیر کردند.

مصطفایی بیان کرد: متهمان دستگیر شده به شهرستان گچساران منتقل شدند و در بازجویی‌های به عمل آمده با توجه به مدارک مستدل ارتکابی به جرم خود اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه متهمان علت و انگیزه خود از ارتکاب قتل را اختلاف خانوادگی عنوان کردند، خاطرنشان کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضایی و به پشتوانه قانون، با هرگونه مصادیق نا امنی برخورد قاطع بعمل خواهد آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز