خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

همه راه‌های اصلی کرمانشاه باز است/ آبگرفتگی و ریزش در برخی محورهای فرعی

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۱۰۶

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون تردد در همه محورهای اصلی برقرار است، گفت: در برخی محورها آبگرفتگی و ریزش داشتیم که مهار آب و ریزش برداری انجام شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به بارش‌های قابل توجهی که طی ۲۴ ساعت گذشته در اکثر محورهای استان داشتیم، اظهار کرد: تقریبا در تمام شهرستان‌ها از زمان آغاز بارش تا صبح امروز (۲۴ فروردین)در بسیاری از محورها ریزش برداری و مهار آب گرفتگی در سطح راه‌ها داشتیم.

وی ادامه داد: درحال حاضر  تمام محورهای اصلی باز بوده و تردد در آنها در حال انجام است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، ریزش برداری و مهار آب در محورهای فرعی و روستایی نیز در حال انجام بوده و تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد.

کرمی درباره محورهایی که اکنون دچار آسیب هستند نیز یادآور شد: در شهرستان کرمانشاه در محور کوزران و در پل راه روستایی بیدگل

گزارش آسیب دیدگی پل اعلام شده و در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در شهرستان اسلام آباد نیز در محور حمیل-ایلام بین تونل یک و دو آب گرفتگی وجود دارد. همچنین در محور اسلام آباد-دالاهو نیز در روستای خسرو آباد، آبگرفتگی گزارش شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه اضافه کرد: در شهرستان پاوه نیز در محور بایگان -مرخیل ریزش کوه در حال بازگشایی می‌باشد. همچنین در محور روانسر-پاوه نیز آبگرفتگی سطح راه داریم.

کرمی خاطرنشان کرد: در شهرستان جوانرود نیز در محور جوانرود-پلنگانه راه روستایی عایشه دول دچار آب گرفتگی هستیم.

به گفته این مسئول در شهرستان گیلانغرب نیز در محورهای فرعی آسیب دو پل رخ داده که فعلا تردد را مختل کرده است.

وی عنوان کرد: در محور ریخک شهرستان قصرشیرین نیز در خط دوم به دلیل طغیان رودخانه تردد به کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز