خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ راهی در استان‌های درگیر باران مسدود نیست/ محور چالوس باز است/ مردم به هشدار‌ها توجه کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۸۰۷۶

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: تا این لحظه هیچ مسیر شریانی، اصلی و روستایی در سطح استان‌های کشور به دلیل بارندگی مسدود نشده‌اند.

غلام‌عباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا درباره وضعیت راه‌های استان‌های کشور که از روز گذشته با بارندگی شدید مواجه بودند به ویژه محورهای مواصلاتی استان لرستان اظهار داشت: از روز گذشته ٧ استان کشور درگیر بارندگی هستند اما خوشبختانه تا به این لحظه بارندگی خسارتی در این استان‌ها ایجاد نکرده‌است. 

وی با تاکید بر اینکه تا این لحظه در هیچ یک از محورها انسداد نداشته‌ایم، گفت: هیچ یک از راه‌های اصلی، سریانی و فرعی استان‌های درگیر باران مسدود نشده‌اند و اگر وضعیتی اعلام می‌شود جنبه پیش‌بینی و پیشگیری از بحران را دارد. 

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد : در برخی از شهرستانهای کرمانشاه و لرستانی ناشی از باران شدید و بالا آمدن سطح رودخانه‌ها آبی در سطح جاده‌ها جمع و ایجاد شده و با خود گل و لای و سنگریزه آورده اما بلافاصله تیم راهداری نسبت به پاکسازی جاده اقدام کردند و در این لحظه تمام راه‌های باز هستند. 

بهرامی‌نیا درباره وضعیت راه‌های روستایی استان‌های درگیر بارندگی اظهار داشت : هیچ راه روستایی بسته نیست اما شاید راه‌های عشایری مسدود شده باشند که قبل از بارندگی هشدارهای لازم داده شده بود و البته لازم به ذکر است نظارت بر راه‌های عشایری در حوزه وظایف سازمان راهداری نیست. 

وی درباره آخرین وضعیت محور چالوس و اعلام پلیس مبنی بر احتمال ریزش سنگ در مسیر کندوان گفت: در محور چالوس هم شاهد بارندگی هستیم اما این محور بسته نیست اما مسافران و رانندگان باید به هشدارها توجه داشته باشند. 

مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری تاکید کرد : در این لحظه هیچ راه، محور و مسیری در سطح کشور مسدود نیست اما افرادی که قصد عزیمت به استان های درگیر بارندگی را دارند، به هشدارها و اطلاع رسانی‌ها توجه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، از روز گذشته برخی از روستاهای استان لرستان واقع در حاشیه رودخانه‌ها برای پیشگیری از بحران تخلیه شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز