خبرگزاری کار ایران

بر اثر آبگرفتگی شدید؛

پل روستای «چت بن» ماسال تخریب شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۵۳۲۰

با تخریب این پل، اکنون مردم این روستا برای عبور و مرور با مشکل مواجه هستند.

فرماندار ماسال از تخریب پل روستای چت بن ماسال بر اثر بارش شدید باران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد، در خصوص بارش شدید باران در این شهرستان اظهار کرد: بدلیل بارش شدید باران که از روز گذشته آغاز شده بسیاری از مسیر‌ها دچار آبگرفتگی شده‌اند.

وی افزود: همچنین در دو روستای استخر زیر و اولم شاهد آبگرفتگی معابر و منازل روستاییان بوده‌ایم و از عصر روز گذشته با بکارگیری امکانات و کمک گرفتن از امکانات شرکت شفارود توانستیم آب را به مسیرهایی خارج از منزل مسکونی مردم هدایت کنیم.

قاسم‌نژاد خاطرنشان کرد: علاوه بر آبگرفتگی روستای چت بن، شاهد تخریب پل بوده‌ایم و اکنون مردم این روستا برای عبور و مرور با مشکل مواجه هستند.

فرماندار ماسال با اشاره به اینکه شهرستان ماسال دارای ۴ دهستان و دو بخش و ۹۸ روستا است، ادامه داد: در شهر‌ها خسارات نداشته‌ایم تنها آب رودخانه‌ها بالا آمده‌اند و با کاهش شدت باران امیدواریم بسیاری از مشکلات موجود برطرف شد.

وی همچنین از بارش اولین برف پاییزی در ارتفاعات این شهرستان خبر داد و گفت: در ارتفاعات بیش از۱۰ سانتی متر برف پاییزی باریده است.

قاسم‌نژاد همچنین به رانش جاده ییلاقی ماسال اشاره کرد و گفت: بارش باران سبب شد که شاهد رانش در جاده ییلاقی باشیم هر چند که رانش جدی نیست و با کمک راه و شهرسازی مشکل برطرف خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز