خبرگزاری کار ایران

فرماندار خرم آباد:

سیلاب راه ارتباطی ۲۳ روستای خرم آباد را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۷۹۹۴

فرماندار خرم آباد، گفت: در حال حاضر سیلاب راه ارتباطی ۲۳ روستای خرم آباد را مسدود کرده و در بخش پاپی نیز سه پل موقت را تخریب کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد باقر احمدی به رسانه‌ها اظهار کرد: راه ارتباطی روستاهای سیرم به طرف تنگ هفت و روستاهایی از دهستان های کشور و چم سنگر مسدود است.

وی افزود: پشته جزایری و سراب یاس نیز راه ارتباطیشان مسدود شده بود که با ارسال ماشین آلات و تجهیزات به طور موقت آنها را بازگشایی کرده‌ایم.

احمدی بیان کرد: در یکی از روستاهای بخش چغلوندی نیز اعلام گزارشی از در محاصره سیل بودن سه واحد مسکونی داشتیم که اکیپ‌هایی به این منطقه اعزام و مشکل آنها رفع شد اما از ساکنان این منازل خواسته ایم که امشب منازل خود را ترک کنند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی ادامه داد: برای روستاهای مسدود شده ماشین آلات سنگین راهداری ارسال شده و به محض فروکش کردن بارندگی ها عملیات بازگشایی این مسیرها آغاز خواهد شد.

فرماندار خرم آباد تصریح کرد: همچنین سه پل موقت که در بارندگی های قبلی تخریب شده بودند مجددا تخریب شده اند.

وی افزود: پل‌های موقت چول ریز، مامون و نوده از بخش پاپی پلهایی بوده که مجدد تخریب شده اند و درخصوص مسدود شدن این پلها از قبل هم پیش بینی کرده بودیم و در حال حاضر ارتباط آنها با بخش چم سنگر قطع است.

وی همچنین با اشاره به آبگرفتگی باند کنجه و اصلی فرودگاه خرم آباد، اظهار کرد: منازل مسکونی این منطقه مشکلی ندارند اما معابر آن اطراف دچار آبگرفتگی شده اند و فعلا راهی برای خارج کردن رواناب ها وجود ندارد و باید تا فروکش کردن بارندگی ها صبر کنیم.

وی افزود: در حال حاضر اکیپی را فرستاده ایم که با شکافتن جداول و ایجاد ابرو آب ای سطحی را هدایت کنند.

احمدی با بیان اینکه آبگرفتگی‌های آن منطقه فعلا مشکلی را برای تردد خودروها ایجاد نکرده است، بیان کرد: پل موقت بلیلوند و پل ورودی بام شهر از سمت کرگانه را هم مسدود کرده ایم.

وی بیان کرد: زیرگذرهای امام حسین(ع)، گلدشت و ۲۲ بهمن هم برای دقایقی مسدود شد که شهرداری آنها را بازگشایی کرد و در حال حاضر مشکلی ندارند.

وی با اشاره به آبگرفتگی قسمت هایی از سطح شهر خرم آباد، افزود: هرچند اکیپ ها در تلاش برای رفع مشکلات موجود در این مناطق هستند اما با توجه به اینکه حجم دبی ورودی با دبی خروجی همخوانی ندارد عملیات‌ها به کندی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز