خبرگزاری کار ایران

۳۰ هزار مددجوی قزوین تحت پوشش طرح مفتاح الجنه قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۵۴۳

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین گفت: در سال ۱۴۰۱ در ۲ هزار و ۸۳۷ بازدید از خانواده نیازمندان که در طرح مفتاح الجنه صورت گرفت و در مجموع بیش از ۳۰ هزار و ۶۳۸ نفر از مددجویان از کمک‌های نیکوکاران بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد صیادی گفت: یکی از طرح‌های کمیته امداد استان قزوین طرح مفتاح الجنه است که در این طرح با خیران و نیکوکاران در منزل خانواده نیازمندان حاضر می شود.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: خیران و نیکوکاران در این بازدید ضمن اطلاع از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در جریان وضعیت فعلی مددجویان قرار گرفته و کمک های لازم را ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: در بازدیدهای سال گذشته بیش از ۳ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان به خانواده‌های نیازمند کمک شد که بیش از ۳ میلیارد و ۱۳۸ میلیون تومان کمک ارائه شده غیرنقدی و مابقی کمک‌های نقدی بود.

صیادی عنوان کرد: در این میان بیشترین بازدیدها به نسبت جمعیت و شرایط منطقه در قزوین، رامند و الموت شرقی بوده که نیکوکاران کمک های خود را اهداء کرداند.

معاون حمایت کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را برای نیازمندان و محرومان با مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* و یا سایت www,۳۳۸۰۸.ir کمک‌های خود را اهداء کنند همچنین با هماهنگی قبلی امکان حضور در طرح مفتاح الجنه نیز برای اقشار مختلف مردم نیکوکار فراهم است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز