خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان:

17 هزار زن سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد قزوین هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۷۷۸۹

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در استان قزوین زنان سرپرست خانوار تحت پوشش 17 هزار نفر است، همچنین 487 خانواده زندانی را حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، ناصر ظاهری در نشست مطبوعاتی کمیته همیاری چهل و چهارمین فجر انقلاب که صبح امروز در سالن اجتماعات اداره کل تامین اجتماعی استان برگزار شد، گفت: 26 کمیته اجرایی در سطح استان سازماندهی شده که کمیته همیاری ازجمله آن‌ها است که شامل هشت دستگاه حمایت‌گر است.

دبیر کمیته همیاری چهل و چهارمین فجر انقلاب در قزوین ادامه داد: برنامه‌های تبیینی، تبلیغی و میدانی در دهه فجر توسط کمیته همیاری اجرا می‌شود که شامل برگزاری میز خدمت، ارودی جهادی، استفاده از ظرفیت‌های موجود و معرفی توانایی‌ها و اقدامات از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها و اشتغال و مسکن درحال پیگیری است و بیش از 31 هزار خانواده و 59 هزار نفر جمعیت را تحت پوشش داریم و 647 سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و 174 سری هم در دهه فجر تامین می‌شود.

این مسئول افزود: 3 هزار و 4 لوازم خانگی ضروری بین خانواده‌ها توزیع شده و حق بیمه تامین اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار پرداخت می‌شود که یک‌هزار و 133 خانواده را شامل شده است.

وی عنوان کرد: برای 4 هزار و 560 خانواده اجاره پرداخت می‌شود، در پرداخت وام‌ها 808 فقره وام ودیعه مسکن به میزان 21 میلیارد تومان، 133 وام دانشجویی به میزان یک میلیارد تومان پرداخت شده و 5 هزار فرصت شغلی ایجاد شده و 270 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

ظاهری بیان کرد: در مهارت آموزی برای اشتغال هم اقدامات مختلفی صورت گرفته و 5 هزار نفر از آموزش‌ها بهره‌مند شدند.

وی گفت: 178 میلیارد تومان درآمد ما بوده و در حوزه مسکن 260 واحد ساخته شده را در اسفند ماه تحویل می‌دهیم، همچنین کمیته امداد 800 واحد از برنامه دولت را تقبل کرده است و از محل اعتبارات سفر 600 واحد را لوله کشی گاز خواهیم داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز