خبرگزاری کار ایران

در ماه رمضان صورت می‌گیرد؛

برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه قرآنی برای دانش‌آموزان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۲۷

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: همزمان با آغاز فعالیت مدارس در سال جدید و تقارن آن با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، در بیش از ۵۰۰ مدرسه برنامه و فعالیت قرآنی اجرا می‌شود.

به گزارش ایلنا، ابراهیم رسولی‌فر گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای بندگی و عبادت و همچنین آشنایی دانش‌آموزان با معارف قرآنی و اندیشه‌های اسلامی است و برنامه‌های متنوع و خوبی تدارک و در حال اجرا است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین ادامه داد: برگزاری جلسات جزء خوانی قرآن، حضور دسته جمعی دانش‌آموزان در نمازجمعه، بیان احکام ویژه نوجوانان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری نماز جماعت، اجرای کلاس‌های آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن، اجرای گروه‌های سرود، ختم صلوات، برگزاری کمک‌های مومنانه و تجلیل از قاریان و حافظان قرآن از جمله برنامه‌هایی است که با همکاری خود دانش‌آموزان در سطح مدارس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش و معاونت پرورشی جشن روزه اولی‌ها در سطح مدارس منتخب اجرا خواهد شد، تصریح کرد: دانش‌آموزانی که برای اولین سال موفق به روزه داری شده‌اند، ضمن برگزاری جشن از آن‌ها تجلیل و تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز