خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد؛

میزبانی مشهد از ۱۰ میلیون زائر نوروزی/ هیچ کمبودی برای مسافران وجود نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۵۰۴۲

استاندار خراسان رضوی گفت: شهر مشهد در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۱۰ میلیون زائر بوده است.

به گزارش ایلنا از مشهد، یعقوبعلی نظری امروز در قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی، اظهار داشت: با عنایت خاص امام رضا(ع)، با تشکیل قرارگاه عملیاتی در استان و شهرستان‌ها به ویژه مشهد با کمبود یا مشکلی که حاد یا تداوم داشته باشد، مواجه نبودیم.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی ادامه داد: از تجربه خدمت‌رسانی به زائران در دهه آخر صفر سال گذشته استفاده شد و با هماهنگی، انسجام و پشتیبانی و همراهی دستگاه‌های اجرایی در سطح ملی به ویژه رئیس جمهوری و معاون اول، وزیر کشور و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر کشور و همچنین تلاش و برنامه‌ریزی دستگاه‌های ستاد خدمات سفر استان در پیش‌بینی نیازهای زائران و تامین آن‌ها و حضور میدانی فرمانداران و ادارات عضو ستاد خدمات سفر شهرستان‌ها خدمت‌رسانی به زائران فراتر از یک وظیفه اداری انجام و میزبانی شایسته‌ای از زائران صورت گرفت.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه مشهد در نوروز ۱۴۰۲ میزبان بیش از ۱۰ میلیون زائر بوده است، گفت: با وجود افزایش آمار زائران در نوروز ۱۴۰۲ به نسبت سال گذشته، شرایط سفر زائران تسهیل شده و تمهیدات لازم اندیشیده شده بود، بنابراین زائران با کمترین کمبود و مشکل هم مواجه نشدند.

حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی و قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی نیز اظهار داشت: برنامه‌ریزی و هماهنگی‌ برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران از آبان‌ماه سال گذشته آغاز و شبکه مسائل مرتبط با زائران احصا و برای رفع نیازهای زائران برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: قرارگاه عملیاتی مرکزی زائران خراسان رضوی برای نخستین بار ویژه ایام نوروز امسال تشکیل شد و برنامه‌ریزی و انسجام بخشی مطلوبی در سطح استان برای ارائه خدمات مطلوب به زائران به وجود آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز