خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین:

۶ واحد صنفی متخلف در استان قزوین پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۹۶۷

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: ۶ واحد صنفی متخلف عرضه کالاهای اساسی و پرمصرف در جریان گشت‌های بازرسی نوروزی در استان پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا حسن‌پور با اعلام این خبر گفت: این واحدها شامل چهار واحد نانوایی در قزوین و البرز، یک واحد قصابی و یک واحد فروشگاه لوازم یدکی خودرو بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اظهار کرد: نانوایی های متخلف به دلیل گران فروشی، کم فروشی و همچنین تعطیلی خودسرانه و قصابی و فروشگاه لوازم یدکی خودرو نیز به دلیل گران فروشی پلمب شدند.

حسن‌پور همچنین گفت: واحدهای پلمب شده به پرداخت جزای نقدی به صندوق دولت و به نصب پارچه نوشته تخلف محکوم شدند.

این مسئول یادآور شد: سرکشی های مستمر به مجتمع های رفاهی خدماتی بین راهی، نظارت بر واحدهای عمده، شرکت های تولیدی، انبارها، فروشگاه های بزرگ در راستای پیشگیری و شناسایی تخلفات صنفی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین همچنین بر لزوم استفاده دقیق از اختیارات ویژه تعزیرات حکومتی در محکومیت واحدهای متخلف تاکید کرد و از اجرای احکام؛ پلمب و جزای نقدی و نصب بنر برای ده ها واحد صنفی متخلف طی روزهای آتی خبر داد.

وی یادآور شد: از آغاز اجرای گشت های سیار نظارت بر بازار نوروز و ماه مبارک رمضان در سطح استان قزوین ۶۴ واحد صنفی متخلف پلمپ گردیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز