خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان های لرستان:

۶۳ درصد زندانیان در استان مشغول بکار هستند و امرار معاش می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۸۵۰

مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند.

به گزارش ایلنا، عبدالمجید کشوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه  در تلاشیم تا دغدغه‌های اصلی زندانیان اعم از حمایت‌های مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان مرتفع سازیم، اظهار داشت: بیش از ۶۳ درصد زندانیان در رشته‌های مختلف در داخل و بیرون از زندان‌ها اشتغال دارند و بابت اشتغال خود دستمزد دریافت می‌کنند که این امر تأثیر مستقیم بر سبد اقتصادی خانواده زندانیان دارد.

مدیرکل زندان‌های لرستان با بیان اینکه از سال ۹۸ تا کنون ۱۶۳۰ زندانی بدهکار مالی با کمک خیرین، ستاد دیه، مردم و سایر ارفاقات قضایی از زندان آزاد شده‌اند، گفت: همچنین طی این مدت بالغ بر ۷ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های زندانیان توزیع شده است.

وی افزود: مجموعه این عوامل دست به دست هم داد تا رضایت جامعه هدف حاصل شود و در ادامه منجر به حضور مددجویان در مشارکت های اجتماعی گردید و همین موضوع می‌تواند یک الگوی موفق مدیریتی قلمداد شود.

کشوری تصریح کرد: این یک پیام واضح برای مدیران دارد که هرجا در کنار و همراه مردم باشیم، مردم پای کار نظام اسلامی خواهند ماند .

وی افزود: امسال که از طرف مقام معظم رهبری سال رشد تولید و مهار تورم نامگذاری شده است، می‌طلبد دولت مردمی و انقلابی تلاش مضاعفی جهت حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز