خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس:

سفره کارگران و بازنشستگان مورد توجه دولت قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۳۲۰

نایب رئیس فراکسیون کارگری مجلس گفت: سفره کارگران و بازنشستگان باید مورد توجه دولت قرار بگیرد و قدرت خرید کارگران باید درسال ۱۴۰۲ افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان،رحمت الله نوروزی در دیدار با تشکلات کارگری خانه کارگر و کانون بازنشستگان استان اظهار کرد: جامعه‌ کارگری یک جامعه‌ وفادار به کشور و وفادار به نظام بوده است و دشمنان همیشه تلاش داشتند از کارگران بابت مشکلات اقتصادی درجامعه وجود دارد موج سواری کنند که کارگران همراهی نکردند.

وی ادامه داد: جامعه کارگری نقش بی نظیری در پیشرفت و توسعه کشور دارد و تامین امنیت شغلی، رفاه از خواست‌های مهم جامعه کارگری است. از دولت انتظار داریم برای تقویت آن گام های اساسی بردارد.

وی گفت: رفاه کارگران، امنیت شغلی و مسکن از دغدغه‌ نمایندگان فراکسیون کارگری مجلس است و به صورت جدی پیگیر امنیت شغلی ومعیشت کارگران هستیم.

نوروزی بیان کرد: تورم افسارگسیخته شرایط زندگی را برای کارگران و بازنشستگان سخت‌ترین شرایط قرار داده است. سفره کارگران و بازنشستگان باید مورد توجه دولت قرار بگیرد و قدرت خرید آنها افزایش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت می تواند با دادن کالابرگ الکترونیک به کارگران حمایتی بسیار خوبی از آنها کند. درحال حاضر بسیاری از فروشگاه های کشور به سامانه کالابرگ الکترونیکی متصل شدند که کارگران می توانند یک ماه زودتر از واریز یارانه نقدی کالاهای مشمول این طرح را خریداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز