خبرگزاری کار ایران

استاندار مرکزی:

زنگ پایان ریخت و پاش ها در واحدهای دارای حقوق معوق اعلام شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۸۹

استاندار مرکزی گفت: باید زنگ پایان ریخت و پاش ها در واحدهای دارای حقوق معوق اعلام شود. اجازه نخواهیم داد شرکت ها از یک سو با مشکلات روزمره مواجه باشند و از سوی دیگر ریخت و پاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرزاد مخلص الایمه در نشست اعضای هییت رییسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تشکل های کارگری و کارفرمایی استان مرکزی، افزود: تمامی مسایل مربوط به بحث های کارگری صرفا در اراک متمرکز نمی شود. در برخی از شهرها کمبود نیروی انسانی داریم. 

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در کشور و استان به موقع تصمیم گیری نمی شود، بنابراین انباشت مشکلات صورت می گیرد و سپس در شرایطی قرار می گیریم که حل مشکلات مرتفع نخواهد شد. مشکلات اقتصادی در استان مرکزی راه حل های اقتصادی و مدیریتی دارد و نباید سیاسی کاری کرد. 

استاندار مرکزی اظهار داشت: رویکرد استان مرکزی در حل مشکلات مسیله محوری است و نباید مورد محوری باشد. با اتفاقات موردی نمی توان مشکلات را حل و فصل کرد. 

مخلص الائمه تصریح کرد: مدیریت و حاکمیت وظیفه چند مولفه را در جامعه دارد که عدالت، رفاه و امنیت 3 مورد از آنهاست. دیوان سالاری استان مرکزی را به نفع عدالت، رفاه و امنیت می شکنیم. 

 وی بیان داشت: هر آنچه در استان مرکزی قابلیت تولید دارد، با قدرت و با استفاده از ابزار قانون تحت پیگیری قرار بگیرد. با وضعیت اقتصادی موجود، تاسیس شرکت های در ابعاد 4 هزار تا 5 هزار نفر دیگر منتفی است. 

استاندار مرکزی تاکید کرد: اگر خصوصی سازی با فساد روبرو شده و کار به جایی رسیده که بخش بزرگی از بدنه کشور ناامید شده است، باید اقداماتی را در راستای برطرف شدن آن انجام داد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز