خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر شهر ری:

تعامل سازنده وزیرکار با تشکل‌های کارگری باعث رفع مشکلات می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۶۳

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستان ری، از وزیر تعاون و کار دولت سیزدهم خواست تعامل خود را با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان افزایش دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ترکاشوند گفت: از وزیر کار دولت سیزدهم انتظار می‌رود در سفر به استانها، دیدار با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد.

وی افزود: اگرچه فقط یک ماه از آغاز به‌کار دولت سیزدهم گذشته اما انتظار مراجع و نمایندگان کارگری از وزیر تعاون و کار این است که دورنمای برنامه‌های این وزارتخانه را برای جامعه کارگری و پیشکسوتان مشخص و اعلام کنند.

این فعال کارگری گفت: درسالهای اخیر؛ روزگار سختی بر زحمتکشان جامعه و تلاشگران عرصه‌ تولید و خودکفایی تحمیل شده و آنها امروز صورت خود را با سیلی سرخ نگاه می‌دارند بنابراین باتوجه به آنکه تشکل‌ها از نزدیک با مسائل حرفه‌ای و اقتصادی کارگران و کارفرمایان روبه‌رو هستند، می‌توانند به واسطه مشارکت و تخصصی که دارند در تصمیم‌گیری‌های دولت مفید واقع شوند.

ترکاشوند اضافه کرد: در عین حال صحبت‌های آقای رئیس جمهور نیز موجب امیدواری اقشارآسیب‌پذیر است اما سفره کارگران و بازنشستگان را که می‌بینیم؛ نگران آینده می‌شویم.

او گفت: اعتماد کارگران و بازنشستگان به صحبت‌های مسئولان ضعیف شده است. آنها می‌گویند روا نیست بعد از ۳۰ سال زحمت برای اعتلای کشور حالا زندگیِ سختی داشته باشند و مسئولان هم مرتبا بگویند درست می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز