خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان عنوان کرد؛

پیش بینی گره ترافیکی برای راه‌های قزوین در روز دوشنبه/ خانواده‌ها سفر را به ساعات پایانی سال موکول نکنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۲۰۸۹

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: در حال حاضر ترافیک در راه‌های استان نیمه سنگین است و پیش بینی می‌شود از بعدازظهر فردا ترددها افزایش یافته و گره ترافیکی داشته باشیم.

سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به وضعیت راه‌های استان گفت: در حاضر حاضر وضعیت ترافیکی در تمام محورها نیمه سنگین است و از بعدازظهر امروز و فردا صبح افزایش می‌یابد و توصیه می‌شود خانواده‌ها سفرهای خود را از امروز یا صبح فردا آغاز کرده و به ساعات منتهی به تحویل سال موکول نکنند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: باتوجه به پیش بینی بارش باران برای بعدازظهر فردا احتمال لغزندگی جاده‌ها و کندی حرکت وجود دارد.

وی عنوان کرد: محدودیت تردد ماشین‌های سنگین در محور قدیم قزوین به رشت تا فردا ادامه دارد.

این مقام انتظامی استان ادامه داد: درحال حاضر 30 تیم جهادی در دو شیفت صبح و بعدازظهر در مناطق آزادراهی و نقاط حادثه خیز استقرار دارند و ضمن اقدامات پیشگیرانه به مواردی مانند استفاده از کمربند ایمنی و عدم استفاده از تلفن همراه نظارت دارند.

وی ادامه داد: اتومبیل‌هایی که رفتار پرخطر داشته باشند به صورت ساعتی توقیف می‌شوند.

ذاکری‌منش بیان کرد: طرح رعایت فاصله طولی هم در محدوده راه‌های استان درحال اجرا است و به طور نامحسوس کنترل می‌شود و درصورت مشاهده تخلف جریمه شده و برای مالک خودرو پیامک ارسال می‌شود.

وی تاکید کرد: در ایام نوروز باتوجه به اینکه معمولا ظرفیت خودروها تکمیل است و خانواده‌ها سفر می‌کنند، برای حفظ جان عزیزان و اعضای خانواده رعایت نکات ایمنی راهنمایی و رانندگی و همچنین استفاده از کمربند ایمنی برای تمام سرنشینان اهمیت دو چندان پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز