خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استان خبرداد"

اجرای طرح بانوی فرهنگ یار ترافیک در گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۲۰۹

مدیرکل امور بانوان و خانواده گیلان از اجرای طرح بانوی فرهنگ یار ترافیک در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، زهرا یعقوب نژاد روز یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک اظهار داشت: خرسندیم که در ایام دهه فجر برای اولین بار در کشور طرحی با مشارکت پلیس راهور و پلیس راه استان ، دفتر فنی و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان اجرا خواهد شد.

وی افزود : این طرح در راستای اهمیت و ضرورت آموزش در آگاهی بخشی، ارتقای انضباط ترافیکی و کاهش تخلفات و تصادفات رانندگی و با عنایت به نقش تأثیرگذار زنان در تربیت و فرهنگ سازی برای اولین بار در استان گیلان اجرا خواهد شد.

یعقوب نژاد با بیان اینکه زنان و مادران ما اولین آموزگاران خانه و خانواده هستند؛ ادامه داد: مطمئنیم بعد از پایان این طرح که یکساله خواهد بود عملکرد مناسبی را از بانوانی که مشارکت کردند ، شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه در تصادفات بسیاری از زنان آسیب می بینند ، گفت : در بسیاری از تصادفات رانندگی شاهد هستیم که زنان ما از نظر جسمی و روحی مثل از دست دادن فرزند و همسر آسیب های زیادی خواهند دید و قابل ذکر است که تعداد بالایی از زنان سرپرست خانوارهای جامعه ما کسانی هستند که همسران خود را در تصادف از دست دادند.

یعقوب نژاد در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به اجرای طرح‌های مشترک بسیار در حوزه زنان و خانواده، از طرح بانوان فرهنگ‌یار ترافیک به عنوان یک طرح موفق یاد شود.

 در پایان این‌نشست احکام بانوان فرهنگ یار ترافیک به مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز