خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

بیش از سه هزار کیلوگرم مواد مخدر توسط پلیس قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۵۱۴

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در راستای مبارزه با مواد مخدر هم در سال جاری 3 هزار و 203 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و 225 خودرو و موتور سیکلت هم توقیف شده‌ اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز برگزار شد، گفت: مقابله با سارقان حرفه‌ای در استان کلید خورده و 112 سارق حرفه‌ای دستگیر شده‌اند که میزان اموال به سرقت رفته توسط آن‌ها 40 میلیارد تومان بود.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در سال جاری در مجموع 21 هزار و 485 متهم دستگیر شده‌اند که 7 هزار و 602 نفر از آن‌ها سارق بودند.

وی عنوان کرد: جمع آوری معتادان متجاهر هم از جمله مواردی است که بر روی آن تاکید داریم و در این راستا در سال جاری 3 هزار و 488 معتاد متجاهر جمع آوری شده‌اند.

مقام عالی انتظامی در استان قزوین ادامه داد:  در راستای ارتقای امنیت اجتماعی هم 2 هزار و 154 طرح در محلات مختلف استان اجرا شد.

ابراهیمی گفت: تصادفات جاده‌ای استان 59 درصد، تصادفات جرحی 42 درصد و تصادفات فوتی 12 درصد افزایش یافته، همچنین اعمال قانون خودروهای دارای تخلف حادثه خیز هم 13 درصد افزایش یافته و درمجموع 4 هزار و 445 خودرو به پارکینگ منتقل شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به کشف مواد محترقه در استان گفت: تاکنون 255 هزار عدد انواع مواد محترقه و 578 کیلوگرم اکلیل سرنگ کشف شده و 15 نفر در این رابطه دستگیر شده‌اند.  

وی اظهار کرد: در سال جاری 848 هزار و 322 تماس تلفنی با 110 صورت گرفته و میزان مراجعه به پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها هم 201 هزار و 748 مورد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز