خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان:

بیش از سه هزار پرونده مواد مخدر در قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۱۸۴

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در سال جاری 3 هزار و 355 فقره پرونده در حوزه مواد مخدر هم تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی در حاشیه امحاء یک تن مواد مخدر که پیش از ظهر امروز صورت گرفت، گفت: در سال جاری 2 تن مواد مخدر استان کشف و  ۲ هزار و ۶۲۷ نفر مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: یک‌هزار و 218 عملیات هم در حوزه‌های مختلف جمع آوری معتادان متجاهر، مبارزه با خرده فروشان و توزیع کنندگان و همچنین پاکسازی اطراف مراکز آموزشی انجام شده است.

وی عنوان کرد: شناسایی و دستگیری 4 باند بزرگ مواد مخدر خارج از استان و همچنین توقیف 90 دستگاه خودرو از دیگر اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با مواد مخدر است.

ابراهیمی بیان کرد: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و همچنین ساماندهی معتادان متجاهر از ماموریت‌های اساسی فراجا است و در این راستا تلاش شبانه روزی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: مصرف مواد مخدر به آسیب‌های اجتماعی مختلف منجر می‌شود و متاسفانه در بین نوجوانان و جوانان هم شاهد استفاده از مواد مخدر هستیم.

وی عنوان کرد: برای مبارزه با مود مخدر در دو حوزه اقدامات مختلف انجام می‌شود که مبارزه با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر و جمع آوری خرده فروشان است و برای جمع آوری خرده فروشان طرح‌های مختلفی در سطح استان اجرا شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز