خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان:

هلال احمر هیچ وابستگی سیاسی و جناحی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۰۴۱۳

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان با اشاره به برخی بی مهری ها نسبت به داروخانه این جمعیت گفت: داروخانه این جمعیت در استان نیازمند حمایت ویژه است.

به گزارش ایلنا از رشت، سیاوش غلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به طرح ملی خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر، افزود: این طرح به مدت ۲۰ روز از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ شروع شده و تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از استقرار ۲۰ پست موقت در ورودی شهرها در ایام نوروز خبر داد و بیان کرد: در طرح ملی خدمات نوروزی با مشارکت ۱۲۰ امدادگر جوان در گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تاکید بر ارتقای فرهنگ ایمنی و سلامت مسافران، افزایش روحیه امید و نشاط اجتماعی و ترویج سفری سالم و ایمن، بهره مندی حداکثری خلاقیت، نوآوری و مشارکت داوطلبانه، افزایش تاب آوری و بهبود سبک زندگی و فرهنگ تعامل اجتماعی بخشی از رویکردهای طرح ملی خدمات نوروزی است.

غلامی از فعالیت ۲۴ پایگاه فعال در جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد و بیان کرد: تعداد ۲۰ پایگاه ساحلی و ۸ پایگاه موقت در گیلان فعال است.

وی با اشاره به اقدامات بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر گیلان، افزود: خدمات درمانی و توانبخشی ارزان و رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه نهاد سیاسی نیست، گفت: هلال احمر هیچ وابستگی سیاسی و جناحی ندارد و تلاش می‌کنیم در راستای گره گشایی مردم و خدمات اجتماعی قدم بر دارد.

غلامی با بیان اینکه هلال احمر در کنار مردم است، اضافه کرد: امداد و نجات، اسکان آسیب دیدگان و آموزش همگانی سه وظیفه مهم هلال احمر است.

غلامی با اشاره به داوطلب محور بودن هلال احمر، بیان کرد: ۹۰ درصد عملیات‌ها و خدمات اجتماعی هلال احمر گیلان، داوطلب محور هستند.

وی با اشاره به شرایط تبدیل وضعیت امدادگران داوطلب هلال احمر، افزود: افراد داوطلب باید مراحل آموزشی را پشت سر گذاشته و به درجه ایثار برسند و سپس برای تبدیل وضعیت افراد تصمیم گیری شود.

 غلامی از تخصیص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور به گیلان خبر داد و اضافه کرد: این اعتبار در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود در روند تخصیص ۱۰۰ درصدی قرار دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز