خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان:

حمایت ۲۰۰ میلیاردی سازمان داوطلبان از بیماران نیازمند

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۲۲۶

وحید سلیمی با اشاره به این که مرحله هفتم کمک‌های حمایتی به بیماران نیازمند اعطا شد، از حمایت ۲۰۰ میلیارد ریالی سازمان داوطلبان در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال در مرحله هفتم اعطای کمک‌های مالی به بیماران نیازمند تخصیص داده شد و اعتبارات مربوط به خدمات حمایتی و کمک بلاعوض به بیماران نیازمند در سطح کشور توزیع شد.

وی افزود: این کمک‌های بلاعوض به همت خیرین و از طریق سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر صورت گرفت و اولویت اصلی سازمان داوطلبان این است تا خدمات حمایتی به بیماران نیازمند همچنان ادامه داشته باشد و تلاش می‌شود تا پایان سال کمک‌های بیشتری در اختیار بیماران نیازمند قرار گیرد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: بیماران نیازمند می‌توانند پس از ارائه اسناد درمانی و دارویی و پس از انجام امور مددکاری، هزینه درمان و داروی خود را دریافت کنند. در سال ۹۹ بیش از ۱۰ هزار خدمت به بیماران نیازمند ارائه داده‌اند که در سال جاری با رشد ۹۰۰ درصدی، نزدیک به ۹۹ هزار خدمت پس از انجام امور مددجویی توسط سازمان داوطلبان هلال احمر به بیماران نیازمند ارائه شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز