خبرگزاری کار ایران

موجود بودن داروهای کرونا در داروخانه هلال‌احمر خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۷۶۰

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی اعلام کرد: همه اقلام دارویی مورد نیاز بیماران کرونایی در داروخانه این نهاد در مشهد موجود است.

به گزارش ایلنا از مشهد، مصطفی ذاکر در این باره افزود: با پیگیری‌های انجام شده هم‌اینک مجموعه کامل دارویی بیماران کرونایی شامل تمامی اقلام مورد نیاز تامین شده و در این داروخانه در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

وی ادامه داد: خوشبختانه تامین اقلام دارویی مورد نظر به صورت کامل و برای مدت دست‌کم ۶ ماه در انبار ذخیره‌سازی انجام شده است.

معاون هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: هم اکنون پنج قلم داروهای پرمصرف تخصصی درمان بیماری کووید۱۹ در داروخانه شامل "رمدسیویر، فاویپیراویر، سووداک، ایورمکتین و تمزیوا" می‌شود.

وی با اشاره به افزایش شمار مراجعات به داروخانه هلال احمر در هفته های اخیر گفت: تا پیش از آغاز موج پنجم شیوع کرونا روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ مورد مراجعه به داروخانه هلال احمر ثبت می شد، که در چند روز اخیر این رقم به ۷۰۰ مورد و حتی بیشتر رسیده است و خوشبختانه ما توان پاسخگویی به تمامی این مراجعات را داریم.

ذاکر با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در زمینه تامین و تولید داروی انسولین هم نداریم، گفت: داروخانه هلال احمر در مشهد بزرگترین توزیع‌ کننده انسولین در استان خراسان رضوی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز