خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی ۴ مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال‌احمر در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۵۰۶

معاون درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: به منظور کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها، دو مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال‌احمر راه‌اندازی شده و تا چند روز آینده دو مرکز دیگر نیز شروع به کار خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از مشهد، مصطفی ذاکر با اشاره به اینکه قرار بر به راه‌اندازی ۴ مرکز با ظرفیت در مجموع ۱۰۰ تخت بوده است، گفت: تاکنون دو مرکز درمانی سرپایی درمان بیماران کرونایی در خیابان امام خمینی و میدان ۱۰دی مشهد راه اندازی شده و مرکز سوم نیز امروز در سالن ورزشی شهدای هلال‌امدادگر واقع در قاسم‌آباد، تقاطع بلوار حجاب و شریعتی شروع به کار خواهد کرد؛ همچنین مرکز چهارم نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پنجشنبه ۲۸ مرداد راه‌اندازی خواهد شد.

وی در باره خدمات قابل ارائه در مرکز درمان سرپایی بیماران کرونایی هلال‌احمر افزود: به منظور کاهش بار مراجعات به بیمارستان‌ها این مرکز با ظرفیت ۴۰ تخت در میدان ۱۰ دی جنب داروخانه هلال‌احمر راه‌اندازی شد و ما آماده خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی جهت معاینه پزشکی و تزریق رایگان داروی رمدسیویر در این مرکز هستیم.

معاون درمان و توان‌بخشی هلال‌احمر خراسان رضوی ادامه داد: در سایر مکان‌ها تزریقات این دارو نیازمند پرداخت مبلغی به عنوان هزینه است، اما بیماران می‌توانند خود دارو را از داروخانه هلال‌احمر یا سایر داروخانه‌ها در سطح شهر تهیه کرده و به مرکز ما مراجعه کنند تا به صورت رایگان تزریقات آن را انجام دهیم.

ذاکر بیان کرد: تاکنون ۵۰ تخت آماده برای ارائه خدمت هستند و از امروز۵۰ تخت دیگر اضافه خواهد شد. روز گذشته به این دلیل که روز اول راه‌اندازی مراکز بود، در مرکز میدان ۱۰ دی حدود ۱۲ مراجعه داشتیم، اما پیش‌بینی می‌شود در روز‌های آینده تعداد مراجعان مراکز افزایش پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز