خبرگزاری کار ایران

افزایش داروخانه‌های توزیع رمدسیویر و مراکز تزریق آن در مشهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۸۳۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز تزریق رمدسیویر در مشهد به ۱۵ بیمارستان و کلینیک سرپایی و مراکز توزیع آن علاوه بر داروخانه های بیمارستان ها به ۱۰ داروخانه افزایش یافت.

به گزارش ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی افزود: در حال حاضر ۱۵ بیمارستان و مرکز درمانی شامل مراکز ۱۷ شهریور، فارابی، شمس الشموس، ثامن الائمه (ع) ناجا، آریا، بنت الهدی، امام سجاد (ع)، ناظران، جواد الائمه (ع)، قلب و عروق، ۲۲ بهمن، رضوی، کلینیک  شهدای سلامت، کلینیک درمان سرپایی ایمانی، درمانگاه ولی عصر(عج)، کلینیک سیدی و کلینیک درمان سرپایی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در مشهد راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته های داخلی، عفونی، اطفال، ریه، بیهوشی، مراقبت های ویژه ‌و طب اورژانس صلاحیت تجویز رمدسیویر را دارند. 

معاون درمان دانشگاه  علوم پزشکی مشهد گفت: سایر پزشکان در صورت نیاز باید نسبت به معرفی بیمار با ثبت دقیق علایم حیاتی به کلینیک های درمان سرپایی اقدام نمایند. 

وی افزود: در بیمارستانهایی که به عنوان کلینیک درمان سرپایی معرفی شده اند باید نسبت به تشکیل پرونده بستری موقت اقدام شود و در صورت انجام این اقدام، هزینه درمان بیماران زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت ۹۰ درصد  سهم بیمه و ۱۰ درصد سهم بیمار محاسبه  می شود.

دکتر بدیعی ادامه داد: در صورت داشتن بیمه سلامت یا نبود اسناد مثبته در این زمینه و ضرورت تزریق دارو با نظر پزشک، نسبت به ثبت خدمت در سیستم نسخه نویسی الکترونیک اقدام و هزینه به صورت ۷۰ درصد سهم بیمه و ۳۰ درصد سهم بیمار محاسبه و دریافت می‌شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز