خبرگزاری کار ایران

اختصاص اورژانس ۱۲ بیمارستان در مشهد به پذیرش بیماران کرونایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۰۸۱

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به افزایش تعداد و مراجعه بیماران مبتلا به کرونا در موج پنجم مقرر شد اورژانس ۱۲ بیمارستان در مشهد به شکل اختصاصی به عنوان اورژانس کووید ۱۹ فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، شاپور بدیعی در این خصوص افزود: بر  این اساس اورژانس بیمارستان های امام رضا(ع)، قائم (عج)، هاشمی نژاد، اکبر، فارابی، ۱۷ شهریور، رضوی، شمس الشموس، ثامن الائمه(ع) ناجا، امام حسین (ع)، موسی بن جعفر (ع) و مهر به عنوان اورژانس پذیرش مبتلایان به کرونا تعیین شده است.

وی اضافه کرد: از تمامی بیمارستان های مزبور تقاضا می شود با بسیج تمام امکانات نسبت به پذیرش بیماران مراجعه کننده به طور مستقیم و نیز بیماران انتقال یافته توسط  سیستم EMS اقدام کنند و از هرگونه ارجاع بیماران تحت هر عنوان و نیز با اخذ رضایت شخصی به سایر بیمارستانها به طور جد خودداری شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام تمهیدات لازم برای خدمات‌رسانی مناسب به بیماران در نظر گرفته شده است اما باید توجه داشت که ظرفیت ها محدود است و هر چه به تعداد بیماران افزوده شود کیفیت خدمات رسانی کاهش می یابد.

بدیعی استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، اجتناب از حضور در دورهمی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مهمترین راهکار در پیشگیری از ابتلا به کرونا عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز