خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در انبار فروشگاهی بزرگ در شیراز مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۶۹۴

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از مهار آتش‌سوزی گسترده در انبار فروشگاه پارس‌لند در شیراز خبر داد.

به گزارش ایلنا، هادی عیدی پور شامگاه پنجشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: ساعت ۱۶ و ۲۲ دقیقه روز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه حادثه آتش سوزی در پشت بام فروشگاه پارس لند واقع در خیابان حر چهار راه آریا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی ادامه داد: آتش نشانان از ۵ ایستگاه عملیاتی به همراه خودرو های مخصوص نجات و خودروی تنفسی و تجهیرات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

عیدی پور گفت: پس از ارزیابی های انجام شده مشخص شد حریق مربوط به انباری با سازه فلزی مسقف و ۳۰۰ متر مربع در قسمت پشت بام بوده که این انباری حاوی وسایل همچون اسباب بازی ، مواد خوراکی و ظروف در داخل کارتن بوده است.

عیدی پور اظهار داشت: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش نسبت به خارج کردن شهروندان حاضر در فروشگاه اقدام کردند و شایان ذکر است این حادثه مصدومیتی نداشته است.

سرپرست آتش نشانی شیراز گفت: آتش نشانان با حضور به موقع در محل حادثه،عملیات خود را آغاز کردند و موفق به خاموش کردن آتش شدند و همچنین از گسترش آتش به سایر بخش ها جلوگیری به عمل آمد.

عیدی پور بیان داشت: علت حادثه در دست بررسی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز