خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون؛

یک‌هزار عملیات آتش نشانی در قزوین به سرانجام رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۳۳

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: در مدت 90 روز ابتدایی سال جاری یک هزار عملیات آتش نشانی توسط آتش نشانان شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ قدیر موسی خانی اظهار کرد: از مجموع عملیات‌های انجام شده 620 مورد آن مربوط به امداد و نجات و 380 مورد مربوط به اطفای حریق بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین با بیان اینکه آمار مدت مشابه در سال گذشته 361 مورد مربوط به حریق و 444 مورد مربوط به امداد و نجات بوده است، ادامه داد: بیشترین آمارعملیات‌های انجام شده در 90 روز ابتدای سال مربوط به حریق باغ‌ها، آسانسور و تصادفات خودرویی بوده است.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر حوادث مربوط به خودرو و حریق باغ‌ها و مزارع افزایش یافته است، تصریح کرد: با توجه به اینکه حریق باغ‌ها، علفزار، مراتع و مزارع بیشترین آمار آتش سوزی‌ها در فصل گرما را به خود اختصاص داده، لازم است همه باغداران، کشاورزان و اصنافی که در مجاورت مراتع و زمین‌های غیرمحصور استقرار دارند به منظور جلوگیری از سرایت آتش سوزی‌های احتمالی و بروز خسارات مالی نسبت به علف زنی و ایجاد آتش‌بر در مرز بین باغ‌ها و اطراف مزارع و محل کسب خود اقدام کنند.

موسی خانی ادامه داد: انتظار می‌رود که باغداران نیز نسبت به شخم زنی داخل باغ‌های خود و جمع آوری زباله‌های قابل اشتعال و همچنین ظروف شیشه‌ای در باغستان که آتش سوزی را ایجاد و تشدید می‌کند اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز