خبرگزاری کار ایران

طی خرداد ماه سال‌جاری صورت گرفت؛

انجام 260فقره عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات توسط آتش نشانی ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۶۰۳

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه گفت: طی خرداد ماهه سال جاری، 260 فقره عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در سطح شهر انجام شده است.

ابراهیم شاد قوشچی در گفت و گو با ایلنا،با بیان اینکه طی خرداد ماه سال جاری، 260 فقره عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات انجام شده است، بیان کرد:  تعداد خودروهای شرکت کننده در عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات  به تعداد 174 خودرو اطفاء حریق و 96 خودرو امداد و نجات بود.

وی برگزاری آزمون آمادگی جسمانی از کلیه پرسنل عملیاتی سازمان توسط کارشناسان اداره آموزش و تربیت بدنی سازمان، برگزاری آزمون آمادگی جسمانی از پرسنل عملیاتی،  برگزاری دوره آموزشی آشنایی با نسل جدید آسانسورها با اساتید مجرب برای تمامی پرسنل عملیاتی و برگزاری کلاس های مقابله با اقدام به خودکشی برای  افسران شیفت، جانشین افسران شیفت و گروه امداد و نجات  از جمله دوره های  آموزشی  برگزار شده در خردادماه عنوان کرد.

شاد قوشچی با بیان این که حوادث حریق وآتش‌ سوزی به دلیل افزایش جمعیت و خطاهای انسانی و ایجاد نوعی از کاربری‌ها پیوسته روبه افزایش است، عنوان کرد:  باوجود هوشمندسازی ساختمان‌های مسکونی و تجاری شاهد افزایش آمار حریق و آتش سوزی در سطح شهر ارومیه هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز