خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:

حال هیچ کدام از دانش آموزان دبستان اندیشه زاهدان وخیم نیست / ترخیص اکثر دانش آموزان

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۳۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حال هیچ کدام از دانش آموزان دبستان اندیشه زاهدان وخیم نیست.

به گزارش ایلنا، حبیب غزنوی گفت: ساعت ۱۰:۱۰ صبح امروز سه شنبه ۱۶ اسفند طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گزارش حالت تهوع  تعدادی از دانش آموزان مدرسه‌ای در زاهدان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله سه دستگاه  آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. در مجموع  49 دانش آموز که دارای علائم خفیف حالت تهوع بودند توسط همکاران ما به بیمارستان علی بن ابی طالب علیه السلام زاهدان منتقل شدند.

غزنوی ادامه داد: با وجود بروز حالت تهوع موردی از استفراغ در دانش آموزان وجود نداشت و خوشبختانه حال عمومی تمامی دانش آموزان نیز مطلوب است. تعداد 6 نفر از دانش آموزان در همان دقایق ابتدایی از بیمارستان مرخص شدند و تا زمان انجام این مصاحبه تعداد ترخیص شدگان به 46 نفر رسیده است. همه آزمایشات لازم از دانش آموزان انجام شده و تیم های کارشناسی نیز در حال بررسی علت بروز این علامت در دانش‌آموزان هستند.

وی گفت: با توجه به وقوع حوادث مشابه در سطح کشور و احتمال و پیش بینی وقوع این رویداد در زاهدان، آمادگی قبلی در بیمارستان ها و مراکز امدادی وجود داشت و به محض اطلاع مرکز اورژانس از بروز این علایم دانش آموزان به بیمارستان اعزام و اقدامات لازم در کمترین زمان ممکن  انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز