خبرگزاری کار ایران

روایت دانش آموزان دبیرستان شاهد نور الزهرای ارومیه از حادثه مسمومیت امروز؛

بوی سوختگی و سفید کننده در کلاس پیچید/ دانش آموان با علائم سر درد ،سرگیجه ،تهوع و سستی بدن به بیمارستان منتقل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۶۹۸۹

پیش از ظهر امروز ۳۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان شاهد نور اازهرای ارومیه به دلایل نا معلوم دچار مسمومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،به دنبال مسمومیت ۳۰ نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان نور الزهرای ارومیه با چند تن از این دانش آموزان گفت‌وگو کردیم. یکی از این دانش‌آموزان به ایلنا گفت: در کلاس سر جلسه امتحان بودیم  که ساعت ۱۰ و نیم  در حیاط مدرسه سر و صدا ایجاد شد. معلم گفت بچه ها از اردو برگشتند و سر و صدا مربوط به هیاهوی بچه‌ها است.

این دانش آموزان در ادامه گفت: در تلاش برای خارج شدن از کلاس بودیم که ناظم مدرسه مانع شد و گفت حال بچه‌ها خوب نیست با اورژانس تماس گرفتیم.

وی افزود: معلم وارد کلاس شد و گفت بچه‌ها تلقین می‌کنند بوی ادکلن هست و چیز خاصی نیست در همین عین بوی سوختگی و مایع سفید کننده  در کلاس پیچید  و زنگ خطر مدرسه زده شد و مدیر وارد کلاس شد و گفت سریع از کلاس بیرون بیایید به محض بیرون آمدن حالمان بد شد سرفه شدید داشتیم و نمی‌توانستیم نفس بکشیم.

این دانش آموزان ادامه داد: با همین علائم به بیمارستان  اعزام شدیم و احساس سوزش شدید در قفسه سینه مان می‌کنیم.

یکی دیگر از دانش آموزان هم با بیان اینکه کلاس ما شدیدترین بو را داشت، گفت: بویی شبیه سوختگی که احساس خفگی می‌کردیم.

وی افزود: بیشتر بچه ها سرگیجه و  حالت تهوع داشتند.

این دانش آموز پایه دوازدهم با بیان اینکه با دستور مدیر کلاس را تخلیه کردیم، گفت: معلم و ناظم گفتند بیرون مدرسه لاستیک سوزاندند و این بو مربوط به سوختن لاستیک هست و مورد خاصی نیست.

وی ادامه داد: دوباره به کلاس برگشتیم  با وارد شدن به کلاس حالمان بد شد تعدادی از دانش آموزان با اولیا تماس گرفتند و تعدادی نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

یکی دیگر از دانش آموزان هم گفت: داخل کلاس بودیم و بوی گاز احساس کردیم و کم کم حالت سستی پیدا کردیم با سوزش گلو و سر درد به بیمارستان مراجعه کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز