خبرگزاری کار ایران

معائت استانداری اردبیل:

دستگاه های اجرایی از فرصت باقی مانده برای تکمیل اقدامات ستاد سفر خود استفاده کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۸۳۲۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی از فرصت باقی مانده برای تکمیل اقدامات ستاد سفر خود استفاده کنند.

به گزارش ایلنا، کمال‌الدین میرجعفریان در سومین جلسه ستاد خدمات سفر استان اردبیل گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر ملزم به اجرای مصوبات این ستاد هستند و از این جلسه به بعد اقدامات ستاد به صورت میدانی پیگیری می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل افزود: اقدامات برخی از کمیته‌ها و دستگاه‌های اجرایی حاضر در ستاد خدمات سفر قابل قبول نیست و این دستگاه‌ها باید در فرصت باقی مانده اقدامات خود را تکمیل کنند و هیچگونه کوتاهی پذیرفته نمی‌شود.

وی تاکید کرد: در کنار تمام تمهیداتی که به منظور رقم زدن سفری خوب برای گردشگران انجام می‌شود لازم است که جاذبه‌های استان در سطح ملی معرفی شوند تا مسافران در همان مبدا مقصد خود را انتخاب کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به احتمال شروع زودهنگام سفرهای نوروزی گفت: تمامی ستادهای شهرستانی و کمیته‌های ستادها تشکیل شده و جلسات خود را برگزار کرده‌اند که ادامه این روند مستلزم اجرای مصوبات از سوی دستگاه‌های اجرایی است.

حسن محمدی ادیب افزود: ستاد اجرایی خدمات سفر 22 اسفندماه در محل نگارخانه خطایی در مجموعه پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی کار خود را آغاز خواهد کرد و جلسه بعدی ستاد در این محل برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موزه‌های استان اردبیل در طول تعطیلات نوروزی از ساعت 8 صبح تا 21 شب فعالیت می‌کنند و برای بازدید کلیه علاقمندان و گردشگران آماده هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز